✅ Ekstraordinært årsmøte – takk for engasjementet!
- ctif
- 4. des. 2025
- 1 min lesing

26.november gjennomførte vi et ekstraordinært årsmøte i Campustinget i Finnmark – og for et møte det ble! Tusen takk til alle som møtte opp og bidro til å forme studentpolitikken i Finnmark.

Et av de viktigste punktene denne gangen var at vi endelig vedtok en mandattekst. Den beskriver tydelig rollefordelingen internt i Campustinget og gir oss en klarere struktur for arbeidet vårt. Dette gir oss et bedre grunnlag for å jobbe effektivt og representere studentene enda sterkere.
Vi gjorde også flere vedtektsendringer, slik at organisasjonen er bedre tilpasset behovene vi har i dag – og utfordringene vi skal løse sammen i tiden framover.
Vi gleder oss allerede til det ordinære årsmøtet i vårsemesteret. Har du tanker, idéer eller innspill før den tid? Da er vi bare en e-post unna.
Vi jobber for dere – og vi gjør det sammen! 💛




Kommentarer